Thursday, September 27, 2007

Tiger Leap Gore i dass


Shuhe er ein fin stad men kokkene i denne vesle perla er svake til å lage mat. Etter å ha fått ei kyllingsuppe som kunne gå sjølv er eg framleis svolten når kvelden kjem. Eg tenker eg må ha noko i magen som det er litt futt i, for eg skal ut i det kinesiske høgfjellet! Eg tar det safe og ber om Fried Pork In Soysauce, yeah. Igjen har eg famla meg bort i ein kokk som meiner eg skal ete alternativt, dvs. brusk, bein og fett frå ku, kanskje? Normal muskelmasse blir holdt tilbake, eg skal ikkje belemrast med slikt. Sausen er god nok den og ris er ris, ein hund hjelper meg med "beef". Eg klager, eg ber kokken forklare filosofien bak denne retten. Ei jente kjem inn som tolk. You not used to Chinese food. I'm not used to fat and bones. Chinese food very different. Very very, I think your dog is shivering. No dog, beef. Sorry no beef, soon no dog. Nice dog. Jada, hade hade. Yes thank you, sorry. Maybe I will never come back another time. Welcome.
Eg vi sove men eg vert liggande og tenke på om hunden slit med dei samme problema som eg fekk "for free" sammen med Fried Fat and Bones. Har han nok hundeposer, får han sove, vil det vare, er dehydrering på gang? Eg kan ikkje sove, Tiger Leap går i dass. Eg tenker på kokken, ser for meg ein blind Naxi som plukker opp noko fra golvet. Etter ei søvnlaus natt med innlagte øvinger på kvit porselen sovner eg til hanegal, eg drøymer om ein hund som drep ein kokk, riv han i filler til det er kun brusk bein og fett igjen.

No comments: