Saturday, September 15, 2007

Silkeguiden

Sorry I'm late, have you been waiting? Nei, no problem. Takk for at du ville hjelpe meg med å finne silke. Kjenner du den store markedet der dei sel stoff? Oh no no. I just follow you. Eg trur vi må ta buss 58. I just follow you. Vi går av etter tre stopp. Eg trur det skal vere her. Kanskje du kan spørre nokon. Yes. No it is not here. Jau det er her, vi må berre gå litt lenger. Oh, I'm so hungry. Kanskje vi skal finne noko og spise. I dont like so many people. Ja det er mange folk her i Kina. Yes, population. Her kan du spise. Oh no, too many people. Her sel dei pølse. Yes hot dog, I buy a hot dog. I Norge er det hot dog når det er brød til, her er det to store pølser. I want to sit down here. Kan du spise pølse inne i ein bank? Oh I'm so tired. Kvifor er det vakter i alle banker? In China they like to watch. Kanskje dei skal passe på at ingen et pølser i banklokalet. Oh no. Kanskje vi kan spørre nokon igjen. Yes. Var det langt unna. Oh no i'ts not here. Jau, eg kjenner meg igjen no, eg tok eit bilde av den dokka. I'm so tired, I have not slept for three nights. Oi, kanskje du ikkje skulle ha kome då. Oh no, sometimes I have problems with saying no. No er vi like ved trur eg. I'm more hungry. I buy some nudles. Det var ein svær bolle med nudler. Oh no, nudles is nothing. No trur eg vi er like ved målet. Oh I think I wear wrong shoes. Du skulle tatt joggesko. Maybe we can buy silk tomorrow. Ja, eller kanskje på mandag. It's something wrong with my leg. Ja du halter. Kanskje du skal ta ein taxi heim og sove. Yes maybe. Du halter voldsomt, har du veldig ilt i foten? Oh no. Her, no kan du ta ein Taxi heim og sove. When I come home I finish my lunch. Ja du må vere svolten. Nudles is nothing. Nei det kan eg tenke meg. Sorry for silk. Nei, no problem.

No comments: