Thursday, September 20, 2007

Sterke reaksjoner

Er det sant at det er frp som har fått ordføreren i Fredrikstad? Det var trist, det var vondt å høyre. Er det verkeleg sant. Oioioioioioi. Nei det var ille, dette vil eg ikkje sei noko om til alle Kineserane eg treff, tenk om dei skulle fa vite at eg bur i ein by der ordføraren er medlem av partiet frp! Da ville dei le og slå seg på knea og så vil dei tvinge meg til å fortelje om alle dei vittige forslaga som frp seier dei skal gjennomføre og så vil dei tvinge meg til å vise bilder av den nye ordføraren på internett. Nei dette var trist og veldig dumt, oioioioioio!

2 comments:

Anonymous said...

I wish not concur on it. I think precise post. Expressly the title-deed attracted me to be familiar with the intact story.

Anonymous said...

Amiable fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.